ένα μουσικό blog που απευθύνεται κυρίως στον ποντιακό πληθυσμό αλλά και σε όποιον αγαπάει την ποντιακή μουσικη παραδοση. ένα blog με στιχους από ποντιακά τραγούδια

Όθεν είμαι κι όθεν πάω

Άμον το περιστερόπον
έλα έμπα σον χορόν.
Ξάι μ' εντρέπεσε πουλοπομ'
χόρεψον σο γιάν τεμόν.

Οθεν ειμαι κι οθεν παω,
μ' ερωτατεμε ντ' εφταγω,
κ' ειδα το γιαβριμ' ζαντεινω
κι ολον πίνω, κι ολον πίνω,
κ' ειδα το γιαβριμ' ζαντεινω,
φερτε με φαρμακ ας πεινω.

Τα μαλλίας να σεινιγουν
και τα χειλιας να γελουν,
Το ματοπαμ' ας εξέρτσα
μαναχον εσεν τερουν.

Οθεν είμαι.......

Η εγκαλεαμ' η φωλεας
παντα για τεσεν ζεστον
Και σο κρυο και σα χιονεα
θα εβριξα ανοιχτον.

Οθεν ειμαι....



από το καινουργιο cd του Σταύρου Σαββίδη
''και... μελεσσίδ... μελεσσιδόπον''

No Response to "Όθεν είμαι κι όθεν πάω"

lx place













home | about me |contact| σχετικά | η λυρα του πόντου | χοροί | ποντιακή διάλεκτος | γενοκτονία | ανακοινώσεις

------------------------------------------------------------------

last update: 30/07/2010