ένα μουσικό blog που απευθύνεται κυρίως στον ποντιακό πληθυσμό αλλά και σε όποιον αγαπάει την ποντιακή μουσικη παραδοση. ένα blog με στιχους από ποντιακά τραγούδια

βέχω - βέχω

και σεβνταν εχω
σεβνταπουλον και
σεβνταλις γυριζω
και σεβνταν εχω
σο καρδοπομ'
και πως θα ταγιανιζω.

βεχω, βεχω ξεροβεχω
κοιμαι κα τ' αρνοπομ' κι εχω
και με τι ματιμ' τα δεκροπαμ
το μαξιλαριμ' βρεχω.

και ριζαμ' κρυο νερον εισαι
να σαν που αν και πειντσε
και να σαν που αγκαλασκεται
ους να μερων κι αφηντσε.

βεχω, βεχω.....

αμον τ' αχορταρεα σην γην
ντο θελνε το νερονι
και θελω σουμαμ' να εχωσε
αποψ ους να μερωνει.

βεχω, βεχω.....

και τα μαλλοπας πενταπλεχτα
απαν σο μυας κοινταν
τυλιγουνταν σην γουλα μου
αμον οφιδεα εινταν.

βεχω, βεχω......

και ολ αγαπουν το σεβνταλουκ
ολ θελνε τη νυφαδες
και εγω ο καρυπς μαναχον
εχω σην ψυμ γεραδες.

βεχω, βεχω.........

και νιτσα κι εγνωρισεν τε εμορφον
τ' εγαπς την ζεστασιαν
και χουλειται με το τερεμαν
και την πορπατεσίαν.

βέχω, βέχω......

No Response to "βέχω - βέχω"

lx place













home | about me |contact| σχετικά | η λυρα του πόντου | χοροί | ποντιακή διάλεκτος | γενοκτονία | ανακοινώσεις

------------------------------------------------------------------

last update: 30/07/2010