ένα μουσικό blog που απευθύνεται κυρίως στον ποντιακό πληθυσμό αλλά και σε όποιον αγαπάει την ποντιακή μουσικη παραδοση. ένα blog με στιχους από ποντιακά τραγούδια

στίχοι ποντιακών τραγουδιών



καλώς ήρθατε στο stixoilx


στο blog αυτό φιλοξενούνται στίχοι ποντιακών τραγουδιών


η σελίδα αναφέρεται κυρίως στον ποντιακό πληθυσμό (μιας και οι στίχοι είναι στην ποντιακή διάλεκτο) αλλά ο καθένας μπορεί να την επισκεφτεί και αν θέλει να επικοινωνήσει μαζί μου για να του στείλω την απόδοση κάποιου τραγουδιού στα νέα ελληνικά







καλή σας ανάγνωση
λ.χ.

5 Response to "στίχοι ποντιακών τραγουδιών"

14 Οκτωβρίου 2018 στις 11:32 μ.μ.
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
7 Αυγούστου 2019 στις 5:13 μ.μ.

Ψάχνω και δεν βρίσκω πουθενά τους στίχους του τραγουδιού Χαρά εν τα στεφανωματα . Θα ήθελα πολύ αν γνωρίζει κάποιος το τραγούδι αυτό να μου στείλει τους στίχους στο email μου konstantinakosteli@gmail.com. Ευχαριστώ

6 Απριλίου 2020 στις 3:43 μ.μ.

Καλησπέρα.Θα ήθελα να μου στείλετε την απόδοση στα νέα ελληνικά του τραγουδιού "Ζύγανα". Ευχαριστώ.

1 Σεπτεμβρίου 2021 στις 1:10 π.μ.

Καλησπέρα σας παρακαλώ θα ήθελα να μου στείλετε την απόδοση στα νέα Ελληνικά του τραγουδιού "ενοιξαν τα τριανταφυλλα", σας ευχαριστώ

21 Ιουλίου 2022 στις 9:43 π.μ.

Καλησπέρα.
Δεν βρίσκω πουθενά τους στιχους του τραγουδιού Χαραντας στεφανωματα(χαρά εν τα στεφανωματα).
Μπορείτε παρακαλώ να μου τους αποστείλετε στο mail alfredos1924@gmail.com ;

lx place













home | about me |contact| σχετικά | η λυρα του πόντου | χοροί | ποντιακή διάλεκτος | γενοκτονία | ανακοινώσεις

------------------------------------------------------------------

last update: 30/07/2010